Entäs MINÄ sitten:

Olen luonteeltani todella iloinen, h-tajua löytyy ja nauru on usein herkässä Hymy

Muita luonteenpiirteitäni on avoimuus, sosiaalisuus (rakastan puhumista, joskus huomaan että puhun ihan tuntemattomillekin ihmisille esim bussipysäkillä)

Olen ehdottomasti luotettava ihminen, inhoan valheita ja epäluotettavia ihmisiä sekä ns. teennäisiä selkään puukottajia. yritän aina ottaa toiset huomioon, ja olla ymmärtäväinen ja kuunnella myös muita. Minulla on oikestaan vain yksi tosi YSTÄVÄ,  jonka kanssa jaamme kaiken. Kaverille en pysty näin uskoutumaan, kaveri on sellainen jonka kansa hengataan ja pidetään hauskaa, ystävyys on jotain paljon syvällisempää.

En koskaan missään tilanteessa pettäisi aviomiestäni, enkä voisi koskaan hyväksyä myöskään pettämistä, se olisi kerrasta poikki, oma mielipiteeni uskottomuudesta on että sitä ei koskaan voi kunnolla unohtaa, anteeksi ehkä pystyy antamaan mutta koskaan sitä ei tule unohtamaan.. Se kummittelee koko loppuelämän mielessä.

Olen oikea kanaemo, suojelen lapsiani ehkä vähän liikaakin Nolostunut rakkaus vaan saa äidin tekemään mitä vaan, että pikkuisille olisi hyvä olla. Rakastan heitä vaan niin mahdottoman paljon. joskus mietin mitä hyvää olen tehnyt tässä maailmassa, että ansaitsen tämän kaiken ihanan rakastavan aviomieheni ja ihanat lapseni.